Budoucnost má hloubku
budoucnostmahloubku.cznáborová kampaň pro Hornicko-geologickou fakultu VŠB-TUO
Postavit značku na nohy vyžaduje čas, úsilí a skvělé nápady. V případě Hornicko-geologické fakulty to navíc chtělo úplně nový úhel pohledu. A ten my našli. Podívali jsme se pod povrch tradičního názvu a objevili moderní fakultu s obory, které už nemají s hornictvím tolik společného.
Kampaň Budoucnost má hloubku bořila mýty, bojovala s předsudky a strhla nálepku špinavých havířů, kterou si klient nese už od kauzy OKD. A co víc – díky novému webu, reklamním spotům a promyšlené komunikaci zabodovala u cílové skupiny a zmírnila propad studentů.
Realizováno
Spolupracovalo
Ocenění
ADC Creative awards
Česká cena za PR
Zlatá pecka
4 národní ceny za reklamu
ADC CREATIVE AWARDS
websites - stříbro
Česká cena za PR
online média - bronz
Zlatá pecka
digitální a internetová cena
ADC CREATIVE AWARDS
online film - bronz