Budoucnost má hloubku

budoucnostmahloubku.cz

náborová kampaň pro Hornicko-geologickou fakultu VŠB-TUO

Postavit značku na nohy vyžaduje čas, úsilí a skvělé nápady. V případě Hornicko-geologické fakulty to navíc chtělo úplně nový úhel pohledu. A ten my našli. Podívali jsme se pod povrch tradičního názvu a objevili moderní fakultu s obory, které už nemají s hornictvím tolik společného.

Kampaň Budoucnost má hloubku bořila mýty, bojovala s předsudky a strhla nálepku špinavých havířů, kterou si klient nese už od kauzy OKD. A co víc – díky novému webu, reklamním spotům a promyšlené komunikaci zabodovala u cílové skupiny a zmírnila propad studentů.

realizováno

Realizováno

v letech 2016 a 2019 (update) během 5 měsíců
rozpočet

Rozpočet

cca 300—500 tis. Kč
spolupracovalo

Spolupracovalo

7 kreativců
2 produkční
1 kosmonaut
oceneni

Ocenění

ADC Creative awards
Česká cena za PR
Zlatá pecka

Unikátní náborová microsite

Futuristické fotomanipulace

Kreativní tiskoviny a dárky

Videa se silnou myšlenkou

4 národní ceny za reklamu

ADC CREATIVE AWARDS
websites - stříbro

Česká cena za PR
Online média - bronz

Zlatá pecka
digitální a internetová cena

ADC CREATIVE AWARDS
online film - bronz

Toužíte taky
po nové značce?

Kontaktujte nás