Poslední strojař
poslednistrojar.czepický web
silná myšlenka
virální video
sociální sítě
Když má někdo tak velkou fantazii jako náš idea maker, je reklama ideální volba. Nápady chrlí na počkání a pak je převaluje v hlavě tak dlouho, než dávají perfektní smysl. A když je to potřeba, vyžene je do absurdna. Jako to udělal u Posledního strojaře. Protože…
…co by se stalo, kdyby na světě zůstal jen jeden jediný strojař? Strhla by se o něj divoká rvačka. Přesně jako ve videu, které se rychle stalo virálním. Vážné téma podané s vtipem a nadsázkou našlo svou cílovou skupinu a fakulta nové strojaře.
Realizováno
2017
Spolupracovalo
Action Please
Ocenění
4 ocenění:
ADC Creative Awards
Česká cena za PR
ADC Creative Awards
Česká cena za PR
4 národní ocenění za reklamu
ADC CREATIVE AWARDS
websites - bronz
Česká cena za PR
průmysl - zlato
Česká cena za PR
online média - stříbro
Česká cena za PR
státní správa - bronz