Předběhni svou dobu
predbehni.czonline náborová kampaň pro Fakultu strojní VŠB-TUO
Klient, který vám věří, nechá si poradit a dá vám volnou ruku – to je sen. A ten se nám splnil. S Fakultou strojní nás pojí roky spolupráce a vzájemná důvěra. Je to klient, který se nebojí vsadit na kontroverzní nápad a vystoupit z davu konkurence. Jako to udělal u náborové kampaně
Předběhni svou dobu. Promyšlená komunikační strategie na sociálních sítích, inovátor mistr Jan v hlavní roli reklamních videí a jednoduchá microsite zabodovali na plné čáře a klientovi přinesli nejen stovky nových talentů, ale jako bonus také ocenění Klient roku 2019.
Realizováno
Spolupracovalo
Ocenění
IMC Awards
Česká cena za PR (LEMUR)
5 národních cen za reklamu
Lemur - Česká cena za PR
Průmysl - zlato
Lemur - Česká cena za PR
Veřejná správa - bronz
IMC Czech Awards
Digitální idea - zlato
IMC Czech Awards
Veřejný zadavatel - zlato
IMC Czech Awards
Klient roku 2019 - Fakulta strojní VŠB-TUO