Předběhni svou dobu

predbehni.cz

online náborová kampaň pro Fakultu strojní VŠB-TUO

Klient, který vám věří, nechá si poradit a dá vám volnou ruku – to je sen. A ten se nám splnil. S Fakultou strojní nás pojí roky spolupráce a vzájemná důvěra. Je to klient, který se nebojí vsadit na kontroverzní nápad a vystoupit z davu konkurence. To ocenili i kolegové z branže, jež Fakultě strojní přisoudili titul Klient roku 2019.

Náborová kampaň Předběhni svou dobu byla prostě trefou do černého. Promyšlená komunikační strategie na sociálních sítích, inovátor mistr Jan v hlavní roli originálních videí a nadčasová microsite zabodovali na plné čáře a klientovi přinesli stovky nových talentů.

realizováno

Realizováno

v roce 2018 během 5 měsíců
rozpočet

Rozpočet

500—800 tis. Kč
spolupracovalo

Spolupracovalo

8 kreativců
3 produkční
1 barokní muž
brand awareness

Brand awareness

vzrůst o 200 %
oceneni

Ocenění

IMC Awards
Česká cena za PR

Promyšlená komunikace na sociálních sítích

Mistr Jan na majálesu

Leták jako umělecké dílo a dárek pro radost

5 národních cen za reklamu

Lemur - Česká cena za PR
Průmysl - zlato

Lemur - Česká cena za PR
Veřejná správa - bronz

IMC Czech Awards
Digitální idea - zlato

IMC Czech Awards
Veřejný zadavatel - zlato

IMC Czech Awards
Klient roku 2019 - Fakulta strojní VŠB-TUO

Toužíte taky
po nové značce?

Kontaktujte nás